Drugo twice rebrendiranje za globalnu ekspanziju

moda-logo-dizajn

Nema sumnje da se svet nekada kretao u sporijem ritmu. Uzmimo modu za primer. Sve do nedavno trgovci su bazirali nove kolekcije na osnovu onoga što je izgledalo interesantno na prolećnim i jesenjim nedeljama mode. Ono što je prikazano na prolećnim revijama bi se u radnjama našlo na jesen. Zvuči razumno. Ali kada razmislite o tome, čemu zakašnjenje? Zašto ne bismo nemilosrdno optimizovali lanac nabavke da bi dramatično smanjili vreme između izlaganja proizvoda i njegove dostupnosti u radnjama? Zbog čega dozvoliti nestrpljivim mušterijama da čekaju? Samo izbacite stvar na tržište brzo i jeftino, oslanjajući se na proizvodnju izmeštenu u zemlje u razvoju. Zatim pomerite stvari još dalje tražeći trendove van tradicionalnih izložbi, uvek i svuda. Dobro došli u svet brze mode, gde je cilj oslobađanje plimnog talasa jeftinih i stalno menjajućih proizvoda ka kupcu.

twiceright

Pretpostavljamo da ne bi trebalo da budemo šokirani što je Kina postala epicentar ovog fenomena, prvo kao dobavljač zapadnih modnih brendova, a zatim i kao centar dizajna, kreiranja i prodaje sopstvenih brendova. Jedan od najuspešnijih predstavnika ovoga o čemu govorimo je modni brend za aksesoar Twice. Uspeh u Kini duguju jeftinom nakitu, tašnicama, obući, šeširima, maramama i naočarima. Osnovani su 2007. i ostvarili su značajan rast na domaćem tržištu, nakon nekoliko godina i rebrendiranja izvedenog od strane londonske agencije Lisa Tse. Osvojivši srca i umove Kineza sa 16 radnji, i novim prodajnim objektima u planu, sada su se usmerili prema Zapadu. Najnoviji rebrending izveden je sa ciljem podrške ovom agresivnom nastupu.

Ovoga puta je izabrana londonska agencija SocioDesign, a zadatak im je bio osvežavanje brenda na svim nivoima, od logotipa, ambalaže, zaglavlja i vizit karti, do elemenata primenjenih u enterijeru radnji. SocioDesign opisuje razmišljanje koje stoji iza urađenog posla kao „sveobuhvatno rebrendiranje koje uključuje preradu elemenata postojećeg vizuelnog jezika u cilju usklađivanja sa novom globalnom ciljnom publikom. Dizajnirali smo vizuelni identitet koji komunicira njihove pozicije „posebnih trenutaka“ i „ženskog samopouzdanja“ kroz elegantna nova obeležja. Ovaj „jadac“ čini osnovu naše nove šeme i dizajniran je da deluje kao stenografija brenda. To smo kombinovali sa paletom pastelnih i sivih tonova da bismo upotpunili jednostavan, elegantan identitet.“

Novi izgled definitivno ima taj vajb vrhunskog zapadnog luksuza, povezaniji je sa Chanel-om negoli sa Chongqing-om, sa „jadac“ logotipom koje otelotvoruje eleganciju. Naravno da bi trebalo pomenuti vremena kada je „made in Japan“ oznaka izgovarana sa blagim prezirom. Ta vrsta arogancije se dobrano obila o glavu proizvođača automobila i elektronike. Ova priča bi možda mogla da se ponovi, ukoliko je meteorski uspon firmi poput Twice-a neki znak.

twicefashion1 twicefashion2 twicefashion3 twicefashion4 twicefashion5 twicefashion6 twicefashion7 twicefashion8


Comments are closed.